219 “Home”

(Carolina de Juan Nina)Morgan-North

Morgan                  

“North”

2016

 

Casa

No em preguntis per què
Perquè no ho sé,
Sempre que puc, em faig mal

I no vull sentir-me així
No vull sortir fora i tocar
No sé quant de temps em quedaré
Estic perdut i he de trobar el meu lloc

Només estic corrent
Per trobar el meu camí a casa
On és la meva casa?
No la puc trobar
On és la meva casa?
Perquè cada error que faig em treu de casa meva

No puc veure res, estic caient
Estirant-me tan fort com puc i segueixo caient

I no vull sentir-me així
No vull sortir fora i tocar
No sé quant de temps em quedaré
Estic perdut i he de trobar el meu lloc

Només estic corrent
Per trobar el meu camí a casa
On és la meva casa?
No la puc trobar
On és la meva casa?
Perquè cada error que faig em treu de casa meva

Cada error que cometo m’allunya de casa meva
Estic tan cansat d’excuses, que només em fan allunyar de casa…

 

Anuncis

2 comentaris

  1. ” Es una canción deprimente y reflexiva de como la gente se pierde en sus herrores, en el querer probar cosas nuevas a tal punto, que aún queriendo cambiar y/o regresar _(con o sin ayuda)_ se pierden en el intento de volver a sus origenes y lo que ellos que creyeron que era su hogar, por tantos cambios hechos, en su persona y en los demás les resulta extraño al punto de desencajar y no tener hogar al cual regresar. También podría referirse a la búsqueda de la identidad de la persona, de lo que era y ya no es y de lo que quiere ser y de lo que es.” Hasta otra

    1. Hola Etel.
      Gràcies per aquest comentari tant reflexiu. Celebro tornar-te a llegir per aquí.
      Una abraçada

Deixa un comentari

