209 “Jumpin’ Jive”

(Cab Calloway / Frank Froeba / Jack Palmer)Jumpinjive

Joe Jackson

“Jumpin’ Jive”

1981

 

1981

Lo promès és deute. Al lliurament anterior vaig llançar la proposta de que els lectors triessin un any concret i jo escolliria un tema musical que hi coincidís. El Jaume Benet, va contestar a tot drap suggerint no sols l’any sinó fins i tot el tema. És tracta d’aquest marxós Jumpin’ Jive, tot un clàssic del swing que Joe Jackson va versionar en l’àlbum del mateix títol que el músic britànic va editar justament el 1981.

El Jaume, pel que veig un entusiasta del Joe Jackson (amb connotacions molt personals…) ja m’ha estalviat tota la feina col·locant també la versió original del Cab Calloway and the Nicholas Brothers. He de dir que no coneixia ni el tema ni l’àlbum.

Doncs moltes gràcies Jaume per la troballa i que ho disfrutis.

Anuncis

2 comentaris

  1. antoniseres

    Bones, bona peça al teler! El tema era aprofitat com a falca publicitària a finals dels 80 i principis dels anys 90 a l’antiga RAC 105 que, al meu gust, era una bona emissora de musica on escoltava peces de tres en tres i, els comentaristes, feien aportacions molt correctes. Gràcies per apropar la peça!

    Toni

  2. Mr. Raons

    Bones Mr. Cansongs…

    Porto uns dies perdut amb les meves cabories i darrerament m’he donat al whisky… Crec que haurem de quedar un dia i fer un psicoanàlisi profund… m’han dit que coneixes un psicoanalista argenti molt bo… haurem d’anar-lo a veure un dia i fer una sessió especial.

    Aprofito per felicitar-te per aquesta entrega, ja que personalment m’ha “flipat” la versió del Cal Calloway… quins temps !!!!

    Mr. Raons

Deixa un comentari

